7.10.11

Idag har jag haft en blind date med en äldre man och efteråt fick jag höra att jag var en duktig flicka

Idag har jag träffat min jobbcoach. Som vanligt när jag har en utsatt tid att dyka upp någonstans så dyker jag självklart upp alldeles för tidigt. Men att stå där vid ingången till biblioteket i femton minuter och vänta på någon som man inte har en aning om hur den ser ut var rätt jobbigt. Men lite spännande på samma gång. När en jättekort, jättesliskig gubbe med hyberfett hår och kulmage större än han själv började gå emot mig började jag skaka och svettas utav bara den och bad till gud att det inte var honom jag väntade på. Okej jag svär att jag inte har något emot korta, feta äldre män med fett hår men jag vill helst inte att dem ska coacha mig in i arbetslivet. Hur som helst var det inte han som var min coach utan till slut dök en gråhårig trevlig man upp som visade sig vara personen jag väntade på. Inte för att mötet direkt gav mig något men nu vet jag i alla fall lite hur det känns att gå på blind date och att inte veta vem eller vad 17 man ska förvänta sig. Spännande må jag säga!

Photobucket

Inga kommentarer: