29.3.13

Glad påsk!

Medan varenda människa verkar tagga utgång så har jag kört ett hårt pass på gymmet. Så galet skönt det är att verkligen ha kommit igång med träningen ordentligt nu! Nu kryper jag ner i sängen bland nya lakan, nyduschad med nyrakade ben och insmörjd kropp. Den här känslan måste slå varenda utekväll! Så nu ska jag spela candy crush tills jag somnar och tagga jobb imorgon bitti. Imorgon är det ju faktiskt en av de bästa dagarna på året! Står faktiskt för att jag tycker det är sjukt kul med påskpynt, påskbuffé, äggmålning och påskäggsjakt med familjen. Så blir det lite utgång på kvällen, födelsedagsfirande och hemvändarkväll. Om det ändå kunde bli lite varmare och vårigare så vore ju livet på topp. Nähepp godnatt och glad påsk från mig och goaste påskharen!:)

Inga kommentarer: