22.3.13

Godmorgon fredag!

Godmorgon godmorgon vilken härlig dag. Idag är jag ledig men inte blev det någon sovmorgon för det, klockan ringde 07:30 så var det bara på med träningskläderna för en PW men eftersom vädret inte är det bästa blev det att rocka 30 min med min träningsrockring istället (för er som inte testat en sådan, gör det! Hur kul som helst och bra träning för både mage, rygg, ben, kordination och balans). Nu har precis bästa frukosten sjunkit ner magen (därav frukostbilderna) så nu beger jag mig till gymmet. Glad fredag!

Min nyfärgade ombre gör sig kanske inte så snygg så här på morgonkvisten, men det ska läggas i en ny ton senare som gör att kontrasten mellan det ljusa och det mörka inte är så skarp. Annars är jag suuupernöjd. Det var bara en parantes.:)

Inga kommentarer: