27.9.12

Fann lyckan på arbetsförmedlingen

Jag fullkomligt älskar att gå till arbetsförmedlingen! Haha jag måste vara den enda som tycker så, en av få i alla fall! Min kontakt person där nere på AF är en sån sjukt vettig och trevlig människa, en sån där härlig människa som man bara vill krama om när man ser och som skickar små peppande mail nån gång ibland och som verkligen tar sig tid och bryr sig hur det går för en. Idag fick jag dock träffa en annan person men det var bara gött! Gött som hon själv sa om allting på nån härlig blandning av norrländska och göteborgska. Har aldrig varit med om en positivare människa som lyckades vara så genuint glad och entusiastisk. Hon var helt såld på min företagsidé också vilket var grymt skoj, haha! Kände mig hyberfånig när jag gick ifrån arbetsförmedlingen med ett leende på läpparna som gick från öra till öra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Emilia!

Jag heter Lina och jobba som arbetsförmedlare. Vi prenumererar på blogginlägg som handlar om Arbetsförmedlingen.

Vad härligt att höra att du har fått en så positiv upplevelse av oss och framförallt din arbetsförmedlare, ambitionen är ju att alla ska känna det så, vi jobbar på det. Förhoppningsvis kommer ditt leende fortsätta i alla dina kontakter med Arbetsförmedlingen.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Med vänlig hälsning

Lina, arbetsförmedlare