4.10.12

Allra käraste systrar

Haha vilken dag det varit! Har spenderat åtskilliga timmar (10 om man ska vara något sånär exakt) på att diskutera diverse viktiga ämnen med diverse (också dom viktiga) personer. Är helt slut, torr i munnen och har halsbränna för att jag har pratat så mycket idag. Visserligen brukar jag ju prata väldigt mycket (förutom den där tiden då jag hade tandställning och typ aldrig sa något för att det dels gjorde ont som fasiken ibland att prata och dels var det så ruggigt pinsamt att vara arton-nitton år med en räls som syndes) så borde vara van vid det här laget, å andra sidan säger det väl hur pass otroligt mycket jag har blarrat idag! Kommer ha träningsvärk i munnen imorgon. Hur som helst är det så otroligt fint att ha så pass många personer i ens liv man verkligen känner att man kan prata med, lätta sitt hjärta inför och dela tankar och funderingar med. Jag hoppas verkligen att alla har minst någon som dem känner så inför, det måste var en mänsklig rättighet!
Egentligen har jag ingen poäng med det här inlägget, ville egentligen mest berätta om vilka fantastiska systrar jag har (mina systrar är nämligen några av dem jag spenderat alla dessa pratstunder med idag) och att jag är så otroligt glad att jag inte bara har en, utan till och med tre helt förträffliga, underbara systrar. Om det är något i mitt liv som jag är tacksam för så är det att ha fått växa upp med dem. Det är svårt att beskriva känslan av att ha tre cirkus jämngamla personer i ens liv som står en så otroligt nära, som läser dig utan och innan bara genom att känna dig. Som man älskar i nöd och lust. Att ha systrar är liksom det finaste man kan ha. Det är säkert jättefint att ha bröder och så också, inte för att jag har någon bror men säkerligen är det varken bättre eller sämre att ha bröder eller systrar (så klart att man kan ha en fin, nära relation till sina syskon oavsett kön). Men det där speciella bandet som systrar har är som sagt svårt att förklara, det är sådant som känns och som måste upplevas.
Älskar er, sötaste, raraste, käraste systrar.

Inga kommentarer: