4.10.12

Är glad att jag har kärlekens kraft som följeslagare, men det finns fortfarande stunder då jag inte vill lyssna, då det är mycket bekvämare att stanna i gamla beteenden. Ingen individ har makten att förändra någon annan. Men jag anser att de allra flesta människor har en inneboende styrka att förändra sig själva istället för att säga att det som händer i livet är någon annans fel

Nu tar jag mamma och världens skönaste norrlänning med mig och spatserar ner till Bryggaren. Vi ska träffa Terry Evans och hälsa på andevärlden. Fick ju andlig healing för att par veckor sedan nu så borde väl vara öppen för det där som finns på andra sidan. Hur som helst, det ska bli spännande det här. Berättar sen om jag får nån andlig hälsning! :) 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Medverka inte till att göra bluffmakaten Terry Evans ännu rikare, snälla du. Han har nyligen blivit avslöjad som en fake. Många utsatta människor har satsat sina pengar på det här och det ända rätta vore att man gick ihop och anmälde honom för bedrägeri.

Emilia sa...

Man får tro vad man vill men jag tyckte det var intressant att se hur det gick till i verkligheten.

Anonym sa...

Den här domänen verkar bli en bra mängd besökare. Hur får man trafik till den? Det erbjuder en fin unik prägel på saker. Jag antar att ha något verkligt eller betydande att tala om är det viktigaste.